how-not-to-flirt

Voor deze campagne vond ik het belangrijk om jongeren te bereiken met het statement dat meiden en vrouwen geen lustobject zijn.

 

Er rust nog steeds een groot taboe op, omdat het in onze maatschappij als normaal wordt gezien dat vrouwen zomaar in de kroeg in hun kont worden geknepen, of met seksistische opmerkingen worden nageroepen op straat.

 

De vraag die ik voor mijzelf stelde was hoe ik jong-volwassenen zou kunnen bereiken met dit statement zonder te ‘zeiken’. Met dit idee heb ik een drietal posters ontworpen, wat zomaar gescheurde bladzijdes konden zijn uit een boekje voor dummies: how (not) to flirt. Daarbij heb ik een ondersteunende, maar simpele website ontworpen.

 

 

 

april 2017

© Rianne Moonen 2019   •      .

home

how-not-to-flirt

Voor deze campagne vond ik het belangrijk om jongeren te bereiken met het statement dat meiden en vrouwen geen lustobject zijn.

 

Er rust nog steeds een groot taboe op, omdat het in onze maatschappij als normaal wordt gezien dat vrouwen zomaar in de kroeg in hun kont worden geknepen, of met seksistische opmerkingen worden nageroepen op straat.

 

De vraag die ik voor mijzelf stelde was hoe ik jong-volwassenen zou kunnen bereiken met dit statement zonder te ‘zeiken’. Met dit idee heb ik een drietal posters ontworpen, wat zomaar gescheurde bladzijdes konden zijn uit een boekje voor dummies: how (not) to flirt. Daarbij heb ik een ondersteunende, maar simpele website ontworpen (alleen op desktop te bekijken).

 

 

 

april 2017

© Rianne Moonen 2019   •

home

how-not-to-flirt

Voor deze campagne vond ik het belangrijk om jongeren te bereiken met het statement dat meiden en vrouwen geen lustobject zijn.

 

Er rust nog steeds een groot taboe op, omdat het in onze maatschappij als normaal wordt gezien dat vrouwen zomaar in de kroeg in hun kont worden geknepen, of met seksistische opmerkingen worden nageroepen op straat.

 

De vraag die ik voor mijzelf stelde was hoe ik jong-volwassenen zou kunnen bereiken met dit statement zonder te ‘zeiken’. Met dit idee heb ik een drietal posters ontworpen, wat zomaar gescheurde bladzijdes konden zijn uit een boekje voor dummies: how (not) to flirt. Daarbij heb ik een ondersteunende, maar simpele website ontworpen (alleen op desktop te bekijken).

 

 

 

april 2017

© Rianne Moonen 2019   •

home

how-not-to-flirt

Voor deze campagne vond ik het belangrijk om jongeren te bereiken met het statement dat meiden en vrouwen geen lustobject zijn.

 

Er rust nog steeds een groot taboe op, omdat het in onze maatschappij als normaal wordt gezien dat vrouwen zomaar in de kroeg in hun kont worden geknepen, of met seksistische opmerkingen worden nageroepen op straat.

 

De vraag die ik voor mijzelf stelde was hoe ik jong-volwassenen zou kunnen bereiken met dit statement zonder te ‘zeiken’. Met dit idee heb ik een drietal posters ontworpen, wat zomaar gescheurde bladzijdes konden zijn uit een boekje voor dummies: how (not) to flirt. Daarbij heb ik een ondersteunende, maar simpele website ontworpen (alleen op desktop te bekijken).

 

 

 

april 2017

© Rianne Moonen 2019   •

home