HOW-NOT-TO-FLIRT

Voor deze campagne vond ik het belangrijk om jongeren te bereiken met het statement dat meiden en vrouwen geen lustobject zijn. Er rust nog steeds een groot taboe op, omdat het in onze maatschappij als normaal wordt gezien dat vrouwen zomaar in de kroeg in hun kont worden geknepen.

 

Mijn grote vraag in deze campagne was hoe ik jongvolwassenen zou kunnen bereiken zonder te 'zeiken'.

 

Met dit idee heb ik een drietal posters ontworpen, wat zomaar gescheurde bladzijdes konden zijn uit een boekje voor dummy's: "How (not) to flirt". Met een grote portie sarcasme, én een bij behorende website.

 

mei 2017 / grafisch ontwerp

W E B S I T E

© Rianne Moonen 2017

HOW-NOT-TO-FLIRT

Voor deze campagne vond ik het belangrijk om jongeren te bereiken met het statement dat meiden en vrouwen geen lustobject zijn. Er rust nog steeds een groot taboe op, omdat het in onze maatschappij als normaal wordt gezien dat vrouwen zomaar in de kroeg in hun kont worden geknepen.

 

Mijn grote vraag in deze campagne was hoe ik jongvolwassenen zou kunnen bereiken zonder te 'zeiken'.

 

Met dit idee heb ik een drietal posters ontworpen, wat zomaar gescheurde bladzijdes konden zijn uit een boekje voor dummy's: "How (not) to flirt". Met een grote portie sarcasme, én een bij behorende website.

 

mei 2017 / grafisch ontwerp

W E B S I T E

© Rianne Moonen 2017

HOW-NOT-TO-FLIRT

Voor deze campagne vond ik het belangrijk om jongeren te bereiken met het statement dat meiden en vrouwen geen lustobject zijn. Er rust nog steeds een groot taboe op, omdat het in onze maatschappij als normaal wordt gezien dat vrouwen zomaar in de kroeg in hun kont worden geknepen.

 

Mijn grote vraag in deze campagne was hoe ik jongvolwassenen zou kunnen bereiken zonder te 'zeiken'.

 

Met dit idee heb ik een drietal posters ontworpen, wat zomaar gescheurde bladzijdes konden zijn uit een boekje voor dummy's: "How (not) to flirt". Met een grote portie sarcasme, én een bij behorende website.

 

mei 2017 / grafisch ontwerp

W E B S I T E

© Rianne Moonen 2017

HOW-NOT-TO-FLIRT

Voor deze campagne vond ik het belangrijk om jongeren te bereiken met het statement dat meiden en vrouwen geen lustobject zijn. Er rust nog steeds een groot taboe op, omdat het in onze maatschappij als normaal wordt gezien dat vrouwen zomaar in de kroeg in hun kont worden geknepen.

 

Mijn grote vraag in deze campagne was hoe ik jongvolwassenen zou kunnen bereiken zonder te 'zeiken'.

 

Met dit idee heb ik een drietal posters ontworpen, wat zomaar gescheurde bladzijdes konden zijn uit een boekje voor dummy's: "How (not) to flirt". Met een grote portie sarcasme, én een bij behorende website.

 

mei 2017 / grafisch ontwerp

W E B S I T E

© Rianne Moonen 2017

HOW-NOT-TO-FLIRT

Voor deze campagne vond ik het belangrijk om jongeren te bereiken met het statement dat meiden en vrouwen geen lustobject zijn. Er rust nog steeds een groot taboe op, omdat het in onze maatschappij als normaal wordt gezien dat vrouwen zomaar in de kroeg in hun kont worden geknepen.

 

Mijn grote vraag in deze campagne was hoe ik jongvolwassenen zou kunnen bereiken zonder te 'zeiken'.

 

Met dit idee heb ik een drietal posters ontworpen, wat zomaar gescheurde bladzijdes konden zijn uit een boekje voor dummy's: "How (not) to flirt". Met een grote portie sarcasme, én een bij behorende website.

 

mei 2017 / grafisch ontwerp

W E B S I T E

© Rianne Moonen 2017